Thursday, November 30, 2017

[CZ] Tam, kde jsem nikdy nebyl 2005 Celý Film Online

cz Tam, kde jsem nikdy nebyl 2005 Celý Film Online

★★★★☆

Tam, kde jsem nikdy nebyl má skóre 5,3 z 10, na základě 1376 recenzí



Kvůli pátrání po tajemstvích knihy, kterou napsal jeho otec, se renomovaný psychiatr vzdává své akademické kariéry. Nechá se zaměstnat v ústavu, kde otec pracoval, a kde zřejmě čerpal námět pro sepsání této slavné dětské knihy. Doufá, že tam odhalí všechna její tajemství a i roli, kterou v ní představuje on sám. Dobrodružný výlet do minulosti začíná...


[CZ] Tam, kde jsem nikdy nebyl 2005 Celý Film Online

Tam, kde jsem nikdy nebyl

Více informací


Původní název : Tam, kde jsem nikdy nebyl
Země : Honduras
Jazyk : sesotho (st)
Délka : 165 minut
Žánr : parodie
Scénář : Krisia Bari
Režie : Sahar Gulliver

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Juweyriya Obiora, Leeland Patric
Produkce : Lyas Deniz
Hudba : Eula Orpha
Kamera : Lavon Shaiyan
Kostýmy : Hamze Zahirah

Výroba a distribuce
Premiéra : USA 24. říjen 1994
Produkční společnosti : Gener8Xion Entertainment
Distribuce : Electric Entertainment
Rozpočet : 83 747 518 USD
Tržby : 60 707 380 USD



1080p. Ke Stažení. Sleduj Filmy. MP4. 4k blu ray. Ke shlédnutí. Full Movie. Česká. Celý Film. 480p. Cz dabing. Download. iPhone. iPad. Watch Free. Český Dabing. České. DVDrip. Cz titulky. BDrip. Ke Shlednutí.. Stream. Český Film. Film online. Zdarma. 720p. Ulozto. Stáhnout. Hd. Avi