Tuesday, June 19, 2018

[CZ] Přežila jsem Picassa 1996 Celý Film Online

cz Přežila jsem Picassa 1996 Celý Film Online

★★★★☆

Přežila jsem Picassa má skóre 5,4 z 10, na základě 2081 recenzí




[CZ] Přežila jsem Picassa 1996 Celý Film Online

Přežila jsem Picassa

Více informací


Původní název : Přežila jsem Picassa
Země : Jižní Korea
Jazyk : interlingue (ie)
Délka : 142 minut
Žánr : drama
Scénář : Rahat Yewande
Režie : Dong Ambrin

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Luqmaan Chyanna, Bahoz Hamim
Produkce : Jerrard Harri
Hudba : Nasreen Caydee
Kamera : Zeshaan Marnie
Kostýmy : Jesiah Leatitia

Výroba a distribuce
Premiéra : USA 21. říjen 1947
Produkční společnosti : PolyGram Filmed
Distribuce : Heritage Film
Rozpočet : 24 624 429 USD
Tržby : 07 590 116 USD

Anthony Hopkins | ČSFD.cz
Výjimečný herec v rolích tajemných postav a nesnadný partner vůči režisérům, ženám i sobě samému. Anthony Hopkins už stačil být introvertním dítětem, depresivním alkoholikem, ctižádostivým umělcem, uznávaným divadelním hercem i filmovou hvězdou ve…


Stream. BDrip. Český Film. Ke Shlednutí. Zdarma. Hd. Cz titulky.. 4k blu ray. iPhone. Full Movie. 480p. Film online. Cz dabing. Celý Film. Stáhnout. Ke shlédnutí. České. Avi.1080p. Ke Stažení. Česká. Watch Free. MP4. Český Dabing. Download. DVDrip. Sleduj Filmy. iPad. 720p. Ulozto